KPY Novapolis on osaajien kaupunki, jossa jokainen asiakkaamme saa olla itsensä näköinen. Jokaisella asiakkaallamme on omanlaisensa brändi sekä brändi-ilme, jonka jalkauttamiseen ja näkyvyyteen mekin asiakkaitamme kannustamme.
Seiniemme sisällä ja käytävillä asiakkaidemme ilme saa näkyä ja toimia tunnisteena, missä kukin asiakkaamme sijaitsee. Sen lisäksi erilaiset brändi-ilmeet tuovat piristystä ja väriä rakennustemme käytäville.
Osuma Henkilöstöpalvelut ovat yksi niistä asiakkaistamme, jotka halusivat jalkauttaa brändi-ilmeensä myös toimitiloihinsa Microkadulla. Brändi-ilmeen jalkautuksella toimitilaympäristöön haluttiin lisätä tilojen viihtyvyyttä sekä tuoda yhtenäistä henkeä toimiston sisälle.
Työntekijöiden lisäksi Osuman tiloissa vierailevat myös yhteistyökumppanit sekä asiakkaat. Yhdeksi tärkeäksi aspektiksi brändi-ilmeen jalkauttamisessa koettiinkin se, että Osuman tiloissa vierailusta jäisi kävijälle hyvä fiilis.
”Toimitilojemme brändäyksessä meille oli tärkeää viestiä meidän omaa ilmettämme sekä meidän omanlaista tapaamme tehdä asioita. Osumalla kun tehdään asioita, niin se tehdään omalla tyylillämme. Halusimme myös korostaa yhtenäisyyttä yrityksemme henkilökunnalle.
Kumppaneiksi projektiin valikoitui paikallinen Ahooy Creative -mainostoimisto sekä painotalo Grano. Molemmat tahot valikoituivat luontevasti pitkäaikaisen yhteistyön pohjilta”, Osuma Henkilöstöpalveluiden kehitysjohtaja Erkka Sarnola kertoo.
Ahooy Creative ja Grano ovat molemmat myös palveluntarjoajina KPY Novapoliksen omassa Sisärinki PRO -hankintayhteisössä, jossa heidän palveluilleen on valmiiksi neuvotellut hinnat ja sopimusehdot. Sisärinki PRO:ta hyödyntäville asiakkaillemme näiden ja monen muun palveluntarjoajan käyttäminen on erityisen helppoa.
Osuman brändi-ilmeen jalkauttaminen heidän toimitiloihinsa lähti liikkeelle konsultaatiolla KPY Novapoliksen suuntaan.
”Kysyimme Novapoliksen puolelta uusien tilojen suunnittelun yhteydessä lupaa toteuttaa ilmettämme toimitiloissamme. Tämä kävi heille oikein hyvin.
Sen jälkeen Ahooy Creativen porukka kävi tutustumassa tiloihimme, jonka perusteella he suunnittelivat sille yleisilmeen. Käytännön tekemisen eli mm. painatuksen ja teippauksen hoiti Grano.
Isossa kuvassa kaikki meni oikein hyvin ja olemme tyytyväisiä lopputulokseen. Tilamme on selkeästi huomattu muidenkin toimesta ja olemme saaneet ilmeestä positiivista palautetta. Ihan meillekin tuntemattomat yritykset ovat käyneet ihastelemassa tilojamme”, Sarnola päättää.
Tutustu Osuma Henkilöstöpalveluihin: www.ohp.fi