Novapoliksen organisaatio uudistuu – näin palvelemme asiakkaitamme jatkossa
Novapolis uudistaa organisaatiotaan vastatakseen työelämän ja toimintaympäristön muutoksiin. Tavoitteena on vahvistaa kilpailukykyä ja tehostaa toimintaa, samalla panostaen asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen.
Selkeämpi vastuunjako sujuvoittaa toimintaamme
Organisaatiouudistus astuu voimaan 21.10.2024 ja tuo muutoksia sekä tiimi- että henkilöstötasoilla. Uudessa rakenteessa vastuunjakoa on selkeytetty, jotta toimintamme on jatkossa entistä sujuvampaa.
Talous-, kiinteistö-, myynti- ja palvelutiimien työnkuvia on tarkistettu ja joitakin tehtäviä uudelleenjärjestelty. Asiakaspäälliköiden tehtävänimike muuttuu myyntipäälliköksi. Uudessa organisaatiossa toimii kolme myyntipäällikköä, ja heidän vastuualueinaan ovat tila- ja palvelumyynti sekä nykyisille että uusille asiakkaille.
Uudistuksessa kiinteistötiimiin tulee uusi toimitilapäällikön tehtävä. Toimitilapäällikkö vastaa tilojen muutostöiden koordinoinnista ja tukee näin tehokkuutta ja asiakaslähtöistä palvelua. Toimitilapäällikkö hoitaa myös avainasiakkuuksia yhdessä palvelujohtajan kanssa.
Novapoliksessa jokaisella asiakkaalla on nimetty asiakasvastaava. Näihin vastuisiin voi uudistuksen myötä tulla joitakin muutoksia. Mahdollisista muutoksista tiedotetaan erikseen asiakaskohtaisesti.
Organisaatiouudistuksen myötä Novapoliksen johtoryhmän muodostavat toimitusjohtaja, operatiivinen johtaja, palvelujohtaja sekä talousjohtaja.