Siqni CX -asiakastutkimus
Jos olet saanut kutsun sähköpostiisi osoitteesta invites@siqni.fi, sinulla on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus päästä osallistumaan uudella tavalla asiakaskokemuksen kehittämiseen Novapoliksessa. Esittelemme Siqni CX:n – uudenlaisen asiakastutkimustyökalun, joka on suunniteltu erityisesti sinun tarpeitasi varten. Siqni CX -työkalun avulla sinun äänesi ohjaa meitä kehittämään yhä parempaa asiakaskokemusta sinulle.
Siqni CX -asiakastutkimuksen avulla haluamme selvittää, mitkä asiat ovat sinulle merkityksellisiä ja miten voimme yhdessä kehittää modernia työpäiväkokemusta.
Kutsumme Novapoliksen asiakkaat osallistumaan tähän innostavaan tutkimukseen, joka antaa mahdollisuuden vaikuttaa. Sinun ajatuksesi ja kokemuksesi ovat meille äärimmäisen arvokkaita. Haluamme niiden avulla kehittää liiketoimintaamme, työympäristöjämme ja palveluitamme entistä paremmiksi.
Odotamme innolla osallistumistasi ja sitä, että voimme yhdessä luoda työympäristöjä, jotka inspiroivat, tukevat ja ennen kaikkea ilahduttavat sinua joka päivä.
Arvomme kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken Tornin lähiruokamenuun kahdelle Puijon torniravintolassa.
Jos sinulla on kysymyksiä Siqni CX:stä tai haluat antaa palautetta kyselyyn liittyen, kysymyksiisi vastaa mielellään Siqni CX:n edustaja Antti Juopperi antti@siqni.fi / puh. 050 328 6513.